Asystent/ka Zarządu / Office manager


Oferta pracy dodana przez: Nataliia Sobieszek, w kategorii: Administracja biurowa

Asystent/ka Zarządu / Office manager


To ogłoszenie może być już nieaktualne.

Oferta pracy dodana przez: Nataliia Sobieszek, w dniu: 2021-03-15


Pełna treść ogłoszenia:


Obecnie dla naszego klienta z Trójmiasta poszukujemy osoby na stanowisko Executive assistant / Office manager z j. niemieckim.

Naszym klientem jest duża niemiecka firma z branży energetycznej.

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą między innymi:

• Płynne tłumaczenie w rozmowach biznesowych de>pl / pl>de na miejscu oraz w rozmowach z zewnętrznymi partnerami biznesowymi

•tłumaczenie listów handlowych, dokumentów elektronicznych de>pl / pl>de

• Udział w posiedzeniach zarządu i dyskusjach biznesowych oraz sporządzanie protokołów ze spotkań

• Przygotowanie niezbędnych dokumentów w związku z posiedzeniami Rady Nadzorczej

• Koordynacja wsparcia działań marketingowych firmy we współpracy z zewnętrznym biurem marketingu

• Korespondencja z biurami wykonawczymi niemieckich udziałowców spółki oraz działami zakupów zagranicznych spółek-matek

• Koordynacja obiegu dokumentów

• Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach organizacyjnych (prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych i konferencji, rezerwacja noclegów etc.)

Udział w budowaniu wizerunku firm.

Zachęcam do kontaktu, wszelkich informacji udzielę pod numerem 884 001 210.


Dodatkowe informacje:


Miejsce pracy: Gdynia

Wymiar czasowy pracy: Pełny etat

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę


Kontakt w sprawie oferty pracy:


Telefon kontaktowy: 537003031


Wyślij wiadomość

Oferta pracy dodana na portalu: UsługiRumia.pl


To Twoje ogłoszenie? - Edytuj treść oferty


Pozostałe oferty pracy od: Nataliia Sobieszek