Asystent/ka Zarządu / Office manager
Oferta pracy dodana przez: Nataliia Sobieszek, w kategorii: Administracja biurowa
Asystent/ka Zarządu / Office manager
To ogłoszenie może być już nieaktualne.
Oferta pracy dodana przez: Nataliia Sobieszek, w dniu: 2021-03-15
Pełna treść ogłoszenia:
Obecnie dla naszego klienta z Trójmiasta poszukujemy osoby na stanowisko Executive assistant / Office manager z j. niemieckim.
Naszym klientem jest duża niemiecka firma z branży energetycznej.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą między innymi:
• Płynne tłumaczenie w rozmowach biznesowych de>pl / pl>de na miejscu oraz w rozmowach z zewnętrznymi partnerami biznesowymi
•tłumaczenie listów handlowych, dokumentów elektronicznych de>pl / pl>de
• Udział w posiedzeniach zarządu i dyskusjach biznesowych oraz sporządzanie protokołów ze spotkań
• Przygotowanie niezbędnych dokumentów w związku z posiedzeniami Rady Nadzorczej
• Koordynacja wsparcia działań marketingowych firmy we współpracy z zewnętrznym biurem marketingu
• Korespondencja z biurami wykonawczymi niemieckich udziałowców spółki oraz działami zakupów zagranicznych spółek-matek
• Koordynacja obiegu dokumentów
• Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach organizacyjnych (prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych i konferencji, rezerwacja noclegów etc.)
• Udział w budowaniu wizerunku firm.
Zachęcam do kontaktu, wszelkich informacji udzielę pod numerem 884 001 210.
Dodatkowe informacje:
Miejsce pracy: Gdynia
Wymiar czasowy pracy: Pełny etat
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Kontakt w sprawie oferty pracy:
Telefon kontaktowy: 537003031
Wyślij wiadomość
Oferta pracy dodana na portalu: UsługiRumia.pl
To Twoje ogłoszenie? - Edytuj treść oferty